Zamówiony przez Państwa produkt wysyłany jest w terminie wskazanym przy jego prezentacji, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Jeżeli nie zajdą żadne szczególne lub niezależne od naszej firmy okoliczności, zmówiony produkt dostarczymy w tym terminie* (szczegółowe informacje na ten temat zawarte są w Regulaminie).
Podany typowy termin realizacji zamówienia dotyczy tylko płatności za pobraniem lub kartą płatniczą. W przypadku płatności przelewem, ePrzelewem, zamówiony produkt wysyłamy niezwłocznie po wpłynięciu zapłaty na konto sklepu. Jeżeli czas realizacji mógłby być dłuższy niż podany, skontaktujemy się z Państwem telefonicznie, aby poinformować o ewentualnym opóźnieniu oraz w celu potwierdzenia aktualności zamówienia.
Przesyłki dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej powinny dotrzeć następnego dnia roboczego po dniu ich nadania. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku. Nie wysyłamy przesyłek z dostawą na weekend.
Poczta Polska priorytet: 1-2 dni (wg regulaminu poczty polskiej 1-14dni).
* Zamówienie złożone w dniu roboczym do godziny 11.00 uważa się za złożone w tym samym dniu, jeżeli zamówienie zostanie zarejestrowane po godzinie 11.00, uważa się za przyjęte do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu wpłynięcia zamówienia. Dniem roboczym jest dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.